قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۴

اردن، اسرائیل را به قطع روابط تهدید کرد

اردن تهدید کرده است در صورت ادامه تجاوزهای اسرائیل به مسجد الاقصی در قدس، روابط خود را با این رژیم قطع خواهد کرد.

اردن، اسرائیل را به قطع روابط تهدید کرد

 به گزارش سراج24، منابع آگاه فلسطینی به روزنامه «الحیات» اعلام کردند، «عبدالله دوم» پادشاه اردن، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل را به قطع روابط دیپلماتیک با این رژیم در صورت ادامه تجاوزها به مسجدالاقصی، تهدید کرده است.


به گفته این منابع، نتانیاهو در دیدار اخیر با عبدالله دوم بر کاستن از تنش‌ها در قدس و جلوگیری از ورود یهودیان تندروی عضو کنست (پارلمان اسرائیل) و شهرک‌نشینان به این حرم مقدس، متعهد شده است.

منبع:تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••